Sabtu, 14 November 2009

Sory sgt semua......






















sory sgt semua bb dah lama sangat menyapei...dua tiga hari ni banyak sangat masalah ku,elah laki ku lagi sekarang kuat cemburu...aku lagi gagau hantap di opis inda ada masa untuk YM sama isi blog ini kat umah isi blog...hari 2 aku pergi kerokek box...gam2 laki ku tel aku pas 2 ucap nya tia aku ni beranga sama dagan..ukan jua ku beanga tapi dapat di pikirkan jau kalauk ku kan beranga biar pertampat jua..ani time aku datang bulan apa tah ulan nya aku kan beranga 2...so kes a2 ok udah lah....kepada kakak ku rubi jan marah bb aku inda mengakat tel atu tapi yg pasti bisai2 gmb mu...tapi supan ku pulang gambar ku tajun atu...heheheheheh...lucu jua...jadi ani aku lihat kan lah gmbr2 kakak ku masa ya balik kampung hari 2....soo byee untuk hari anai....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan