Sabtu, 17 Oktober 2009

Aku sakit...

Dari set hari jumaat petang dah ku sejuk2 badan..pas2 aku pun ke hospitel..sampai ku di hospital aku tekan longcing kecemasan 2kali lambat kan keluar pekerja nya..kalu kan mati udah mati bagi sakit hati..udah a2 keluar tia nesy..ia marah aku lagi..kata nya kenapa kecemasan hantap kah..ku bagi tahu lah anak ku sakit perut ..tapi ngam pulang masa a2 aku bw anak ku danel..ia sakit perut jua..telalu banyak makan durian..jadi masuk lah kami dalam...di dalam kami nungu lagi dalam setengah jam bb ada org sakit dada sasak pengsan sampai pakai kerita ambulin...udah a2 masuk jump daresa lah ..ia bagi ubat arah anak ku...dan aku bagi ubat tahan sakit..sampai di rumah sajuk sampai ketulang...sampai pagi esok cuti...dimalam pun ku sajuk hantap kehospital ku lagi mereka engsen sama bagi u bat tahan sakit yg kuat lagi dari hari atu...mudah2 saja aku ok hari ani...kalu dapat kan ok ku sakit namu..inda ku tahan..sajuk nya sampi ketulang...ani pagi2 ani ok ku dapai ku lagi b'msg sama laki ku...mudah2 han saja ok tapi daresa suruh datang ujian darah hari isnin terpaksa ku cuti lagi lah esok..laki ku balik hari 2 dlm kol 10.00am ia sampai...kalau ikut kira aku ni tabah jua laki ada kah inda kah dapat jua hidup tapi payah ..kalau ia balik karang hari 3 ia balik ulu udah payah bana inda taranah di rumah...ok lah smp di sini dulu byyyeeee jump esok kalu ku udah sehat......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan