Khamis, 29 Oktober 2009

kereta masuk parit...malu betul lah...

hai semua lama sangat tak wat catatan kat blog ni..
ye lah sibok sgt n tak ada masa nak wat...
kakak i pun dah balik hari ni..ye lah tak lama dia kat sini..
mereka sekarang g menumbuk bb esok pernerbangan mereka balik KL...
so puas lah hati kakak i 2 dah sampai g sabah dah..
pasal aku pulak hari ni nasib tak baik bb kereta masuk dlm parit...
tak sempat nak ambil gmb tadi..
rasa noves sgt masa kejadian 2 nasib tak ada apa2 terjadi kat i n kereta kancil i 2...
tapi malu betul lah...
semua org berhenti nak tegok..n
nasib baik bapa mentua i cepat datang tolong...
dia tarik kereta i 2..kejadian 2 berlaku macam cepat jeee...
masuk 2 kereta viva depan 2 salah2 kjp nak masuk ..kjp tak nak masuk..
jadi i nak potong lah kereta 2 ..las2 kereta viva 2 tak jadi masuk...
habis i belok lah balik termasuk pulak dalam parit...
kalau i tak belok balik tadi memang lah i langar kereta viva 2...
sakit hati ku pulang kan kereta 2 macam inda pandai berkereta ...
kalau ku jmp memang ku cakap 2...gila..mudah2 han tah ia kana langar pulang...
sabar saja..sakarang ni i takut pulak nak bawa kereta balik nanti...sabar aku mesti sbr..
n jan patah semangat..lagi pun kancil aku inda ada apa2 pun...
tapi lain jua rasa hati ku macam inda best saja...
mungkin tuhan suruh buat doa selamat kali...
nanti lah udah hajung bulan ani aku buat..
mudah2han sajalah aku byk rezeki bulan ani...ok lah semua aku inda ada idel lagi kan tulis apa..tapi udah ada masa ku masukkan gmb kakak ku masa balik kmp n g kk hari ani..ok bbyyyyeeee jmp lagi...

1 ulasan: