Jumaat, 2 Oktober 2009

Hari yang Sibuk buat ku..

Hari ani gagu ku hantap..banyak dagan bayar astro sampai inda kan telayan..tapi yang menyeronokkan dapat kantau banyak, alham dulilah syukur pada tuhan aku dapat banyak hari ani dapat jua ku bayar hutang ku yg banyak ani...

Batah udah ku inda ym sama kakak ku rindu ku udah kan chat sama besia..payah sekarang kan chat gagau sama komputer ku lagi kan tutup interne naya..payah bana pakai harta org ani..ani aku pakai litpop ku di rumah waktu malam..tapi masalah ku lain nya inda kuat jadi inda dapat masuk gmb buat sementara waktu..ok lah jua asal ku dapat wat ban yang pentian ada bah...

Bersyukurlah janji dapat buat catatan untuk blog ku kan...bah atu saja kamu inda ku ingat lagi apa kan ku catatan kan lagi, luan mala laki ku lihat2 aku buat catatn ani pikir naya aku b'chat pakah...bah bila komputer ku diopis 2dapat pakai ku mula chat kamu ahhhh... bah usai2 saja salam pada semua yang baca blog ku ani...kalau inda suka bagi cadang yang lebih kamu suka baca...aku ni pun inda jua luan pandai hatap bahasa melaya sadang..asal2 paham

Bah kan tidu ku dulu bye........byeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan