Selasa, 1 September 2009

02/09/2009

Hari ini amat membosankan ,aku ada-ada saja kerja nak di buat. Tak cukup muka org sekeliling masam-masam muka tegok aku, apa salah ku diorg ni...ah biar tia yg penting aku happy
nak pedulikan org sampai mati pun tak habis...ealah manusia memang dari azali macam tu..pedulikan hal org lah sedang kan masaalah sendiri bertimbun... hari ni puasa lapar sangat...sabar lah hati ini coban dari tuhan kepada kita..macam mana keadaan org yg daif..kesian betul lah diorg tu..yelah aku bersuykur kepada tuhan di lahir kan di tempat yg kaya ini...walau pun kadang-kadang aku rasa melampau dengan pelangan aku dari berunai tu...mentang-mentang diorg punya duit pertukaran besar belagak lah tu...macam mana suatu hari nanti kalau petukaran duit diorg jatuh...susah lah .........eeee tu tak penting...yg penting aku habis kan kj ku dulu ok jumpe lagi esok....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan