Selasa, 29 September 2009

komputer ku binasa..

kan marah ku kamo pagi2 dah ku kan marah..komputer ku binasa.inda dapat wat kaja..b'chat..masuk blog ku ani..ani pakai litpop ku di rumah nasip baik jua ada litpop ku anai dapat jua ku melihat email ku,n macam tia..so aku dapat pegajaran hari ani tentang 'baik jua ada harta sendiri dari pakai2 harta org,naman asanya pakai litpop sediri..inda payah tercuri2 tekan2 ..ani kalau ada bos capat2 tutup supaya inda nampak yg aku b'chat..sabar saja



lapas atu bos ku bini lagi kan marah2 2..yg ku hairan, kalau c ema ahi datang kaja inda pernah kana marah..bana nya sasak ku kaja sana 2 tapi apa boleh buat inda ada tanpat kaja lagi sama hutang ku byk kan ku bayar..sabar saja aku serah kan saja pada tuhan..ju lagi selama ku kj sana byk sudah ku lihat balasan tuhan arah besia..contoh dulu cbabi selalu lawan kan cjal sama jamil..

nah apa ahi nya mencuri barang sana...heheheheheh..puas hati ku bana...alum batah ani kana curi lagi usin di kadai a2...luan kan mengucap aku mencuri usin ....janku ada balasan tuhan 2 kalau luan kan menuduh dagan nya buat...



ani kan melihat ku..tahan kan c ema tu kaja sana...tunggu n lihat saja.. tapi yg pasti perasaan ku terhadap ema masa ani banci..bb ia 2 luan basar cakap..mentang2lah laki nya kaja kerajaan..aku laki ku kaja kerajaan jua inda jua macam ia..cakap basar macam tah kaya n beusin hantap..kalau luan beusin hantap nayapa kan kaja sana...hairan ku bana org limbang ni..asal saja nama nya kaja kerajaan teming dah tian ni tu..perasan kaya..inda jua semestinya kaya kulihat,baigali hantap..oh tuhan buka kan lah mata mereka supaya inda ambung n sadar diri yg org kaja kerajaan ani banyak hutang...amin....





bah jan tah cita pasal kaja menyakit kan hati saja...aku kaja saja sana sebab aku guna usin kan bayar hutang sama nimpan usin untuk anak2 akan datang..sampai jumpa esok...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan