Rabu, 2 September 2009

Cuti-cuti malaysia 2009

Ini lah keluarga ku... aku mempunyai 3 org anak..
2 purti dan 1 putra...amat nakal sekali...ini gambar masa di sunyloogn... cuti sekolah bulan 3 hari atu.. sory ah aku cakap kedayan ni payah b'bahasa2 tu....begulung2 lidah ku...anak ku yg pertama nama nya Muhd Azlan,org nya gagai hantap sebab iya nya cucu lalilaki dlm keluarga kami...Kedua nama nya Ain Norlie AnuRisa,org nya semua kan bisai2(Cantik) inda dapat diucap bida(hodoh) dan mesti warna pink...ketiga namanya Ainnie Elieyanor,ani org nya paling keras sekali sama inda dapat kalah dari kakak nya



hahahahhahahh..........aku terjun.....
tapi siok.......gila bana kaja aku sama kakak ku 2..
kakak namanya Rubi....sebelah aku 2...









Yang anai semua gmb aku sama anak-anak buah kakak ku dan adik -b'adik ku sebelum kami mandi lagi............siok lah bila lagi kan ke sana kah.....








dan ani tunggu air terjun.......lihat adik ku ating 2 semangat bana....Nama nya bana Muhamad Hambali...adik yang kurus sekali......dan Selalu gaduh sama anak-anak ku.....










Masa di sabah ni kami melawat taman hidupan liar di sana........macam2 kan dilihat sana tu.....yg pakai tudung tu baju nya biru mama ku...dan yg pakai baju merah sebelah adik ku ating bapa ku.......kepayah udah kami ni masa ani... luan b'jalan dalam atu luas sama ,byr masuk RM 25.00 seorg....tapi siok lah sebab kita dapat lihat haiwan yg jarang2 di lihat.....


Yg ani my love....Norizan Namanya...hensem kah..jan pulang kambang 2 di puju..hehehehhe...jahat banar bini nya ni...nadalah ani laki ku aku khwin sama iya 21,11,1999...org nya sangat baik,penyayang,sabar kan ulah bini nya yg jahat lagi rock dan selalu megalah......sayang abg... dan ani aku di melaka....masa aku cuti di melaka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan