Khamis, 3 September 2009

Hari yang paling Menyakitkan hati....geram..geram...


Hari ini aku amat sakit hati kan bos ku cbabi tu, sibuk kan halrumah tangga dagan. Iy tu macam tah baik sangat, ulah pun macam syitan ,kan pedulikan hal rumah tangga org...banci ku banar..sabar saja bulan puasa ni macam2 ujian dari tuhan kepada aku...tp aku mesti nampak happy supaya iy sakit hati lihat aku...kalau ku sakit hati memang iy gembira sudah sebab iy suka lihat aku marah2 sama sakit hati...jadi kalau aku happy saja macam inda ada apa2 iy pulang sakit hati lihat aku...
heheheheheh....a2 lah petuanya kalau danga kan menduli hal kita buat inda tahu saja...makin lagi danga kan peduli hal kita sama sakit hati dang kan kita pulang.....kan.kan.kan.ok lah utk hari ini selamat menunai kan ibadah puasa..jan tak puasa kamu bedusa..setahun sebulah saja..semoga bulan puasa ini segala amal kita di berkati Allah SWT..dan jan selalu melapak nanti buat dosa...sayang puasa kita nanti batal pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan